Jump to content

Freezysek

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Freezysek's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

2

Reputation

  1. 1) Verze Půjdeme do esx_textui/TextUI.lua najdeme si : exports['esx_textui']:showTextUI(message) Následně esx_textui nahradíme ox_lib : exports['ox_lib']:showTextUI(message) Taktéž by to mělo vypadat i u hideTextUI : exports['ox_lib']:hideTextUI() 2) Verze Půjdeme do esx_textui/TextUI.lua najdeme si : SendNUIMessage({ action = 'show', message = message and message or 'ESX-TextUI', type = type(typ) == "string" and typ or 'info' }) Následně toto celé vymažeme a nahradíme : exports['ox_lib']:showTextUI(message) Taktéž by to mělo vypadat i u hideTextUI : exports['ox_lib']:hideTextUI()
  2. Hledáš nějaký fivem server který je non-whitelist, kde se snažíme o kvalitní rp a ne jen kropky? Proto vás zveme na SPECTRAL ROLEPLAY Co u nás najdete? kvalitní scripty volnočasové aktivity spoustu volných frakcí ilegal aktivity custom scripty dost placených scriptu/interieru ---------------------------------------------- Aktivita na našem serveru je přibližně 40-60lidi denně. Každý den pracujeme na serveru aktivně vychazí dev-log a snažíme se o kvalitu rp. Zkuste to i vy! https://discord.gg/spectralrp
  3. Freezysek

    Car Lock

    Version 1.0.0

    310 downloads

    Potřebné: ESX LEGACY / OX_LIB Script na uzamykání a odemykání vozidla. (script upraven na ox_notify / přidaný progressbar a animace) GIT: https://github.com/freezy-x/freezy_carlock
  4. Zdravím koukal sem že dost lidí schaní při prohledavaní progressbar nebo animaci. 😄 Potřebujete: Ox_lib / Ox_inventory 1. Krok otevřeme si ox_inventory/client.lua nasledně si najdeme openNearbyInventory (pokud nemate upravovaný client, bývá to na řádku 542) local function openNearbyInventory() 2. Krok Vložíme tento source pod local který vidíte v kroku 1. (source by měl začínat pod local function openNearbyInventory() končit před exports('openNearbyInventory', openNearbyInventory) ) if canOpenInventory() then local targetId, targetPed = Utils.GetClosestPlayer() if targetId and (client.hasGroup(shared.police) or canOpenTarget(targetPed)) then Utils.PlayAnim(1000, 'anim@amb@clubhouse@tutorial@bkr_tut_ig3@', 'machinic_loop_mechandplayer', 1.0, 1.0, -1, 50, 0.0, 0, 0, 0) exports.ox_inventory:Progress({ duration = 1000, label = 'Prohledáváš osobu', useWhileDead = false, canCancel = false, disable = { move = true, car = true, combat = true, mouse = false }, }, function(cancel) end) Utils.PlayAnim(2000, 'mp_common', 'givetake1_a', 1.0, 1.0, -1, 50, 0.0, 0, 0, 0) client.openInventory('player', GetPlayerServerId(targetId)) end end end' 3. Krok (konečná verze) Celý source by měl vypadat takto: (nasledně si mužete měnit time prohlevaní nebo animace) local function openNearbyInventory() if canOpenInventory() then local targetId, targetPed = Utils.GetClosestPlayer() if targetId and (client.hasGroup(shared.police) or canOpenTarget(targetPed)) then Utils.PlayAnim(1000, 'anim@amb@clubhouse@tutorial@bkr_tut_ig3@', 'machinic_loop_mechandplayer', 1.0, 1.0, -1, 50, 0.0, 0, 0, 0) exports.ox_inventory:Progress({ duration = 1000, label = 'Prohledáváš osobu', useWhileDead = false, canCancel = false, disable = { move = true, car = true, combat = true, mouse = false }, }, function(cancel) end) Utils.PlayAnim(2000, 'mp_common', 'givetake1_a', 1.0, 1.0, -1, 50, 0.0, 0, 0, 0) client.openInventory('player', GetPlayerServerId(targetId)) end end end exports('openNearbyInventory', openNearbyInventory)
×
×
  • Create New...