Seky 0 Posted February 23 Ahoj, nevím jestli to jde ale když mám u frakce spawn addon auta tak se místo jména auta např.: Durango ukáže NULL. A tak bych se chtěl zeptat jestli to nějak nejde opravit ? Share this post Link to post Share on other sites
1 JosefPepa 3 Posted February 23 (edited) Pokuď používáš esx_advancedgarage tak přidej lua soubor vehicle_names.lua, zadej do __resource.lua client_script 'vehicle_names.lua', A v vehicle_names.lua dáš function AddTextEntry(key, value) Citizen.InvokeNative(GetHashKey("ADD_TEXT_ENTRY"), key, value) end Citizen.CreateThread(function() AddTextEntry('SPAWN CODE', 'JMENO AUTA JAK HO CHCEŠ V GARÁŽI') end) Vždy když chceš přidat další tak zkopíruješ AddTextEntry a duplikuješ, mělo by to vypadat např. takto: function AddTextEntry(key, value) Citizen.InvokeNative(GetHashKey("ADD_TEXT_ENTRY"), key, value) end Citizen.CreateThread(function() AddTextEntry('giulia', 'Giulia') AddTextEntry('sesto', 'Sesto') end) Pravděpodobně to funguje u všech garáží, ale zkoušel jsem pouze u advancedgaráži, nemohu zaručit že to bude fungovat u všech garáží. Edited February 23 by JosefPepa Share this post Link to post Share on other sites
Ahoj, nevím jestli to jde ale když mám u frakce spawn addon auta tak se místo jména auta např.: Durango ukáže NULL. A tak bych se chtěl zeptat jestli to nějak nejde opravit ?
Share this post
Link to post
Share on other sites