Jump to content
Fivem-DEV.cz

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/24/2020 in all areas

  1. 3 points
    Jednoduchý script pro plynovou masku Použitím si ji nasadíte a následně nedostáváte žádný damage od plynu. Github: https://github.com/Marvisak/esx_gasmask FiveM: https://forum.cfx.re/t/release-esx-gasmask/1790186
  2. 3 points
    Ahoj @mistr140, nevím jak ti to říct abych tě neurazil ale jsi asi jeden z nejhorších a neotravnějších lidí na tomhle fóru. aktuálně každou chvíli vytváříš nový topics a furt se ti něco rozbijí nechceš si předtím než někam napíšeš to zkusit opravit sám ? nechci být nějaká mrdka chápu že se každý učí ale tím že se furt budeš ptát a nic neuděláš sám se toho nic moc nenaučíš a k tomu máš ve statusech že developer atd mi nedává nijak velký význam.
  3. 2 points
    Velice příjemný bezpečnostní hledáček. Měl jsem v plánu si udělat něco podobného, ale díky tomudle už nepotřebuju, takže velice děkuju za ušetření času a velice dobré provedení! 👍
  4. 2 points
    Zdravím, připravil jsem si pro Vás malý návod. Obtížnost tutoriálu: 1/5 List funkcí/věcí které použijeme dnes: Attributes EventHandlers["eventjmeno"] new Action<...>() TriggerEvent TriggerServerEvent Event je událost kterou lze volat jen u daného hráče nebo všem hráčům na serveru.. Takovéto eventy se dají využít i na server side čistě.. Bez dalších řečí pojďme se podívat jak registrovat a volat eventy.. Ukážu zde zase více příkladů jak registrovat eventy. Takto se tvoří jak serverové tak klientské eventy. //Vytvoříme funkci kterou pak budeme volat skrze TriggerEvent public void fullArmour() { API.SetPedArmour(API.PlayerPedId(), 100); } //Vytvoříme funkci s paramterama kde budeme hračovi přidávat armour, a budeme volat skrze TriggerEvent. public void giveArmour(int armour) { int playerPed = API.PlayerPedId(); API.SetPedArmour(playerPed, API.GetPedArmour(playerPed) + armour); } //[EventHandler("...")] je attribute který předává "vlastnosti" //dané funkci která půjde volat srkze event, veškeré parametry co zde jsou //tak půjdou volat skrze TriggerEvent. [EventHandler("giveWeapon")] public void giveWeapon(string weapon,int ammo) { API.GiveWeaponToPed(API.PlayerPedId(), (uint)API.GetHashKey(weapon), ammo, false, true); } public MainClass() { //Action nám zapouzdruje metodu kterou lze zapouzdrovat i pomocí //annonymních funkcích, lze přidávat parametry do action které si //ukážeme dóle, tento event nám doplní věškeré HP a lze volat pomocí TriggerEvent EventHandlers["fullHeal"] += new Action(() => { API.SetEntityHealth(API.PlayerPedId(), 250); }); //jak padlo nahoře, tento event bude příjmat datový typ INT //jak už naznačuje annonymní funkce i název eventu, tento event //nám bude léčit hráče ve hře. Lze vyvolat tento event pomocí TriggerEvent. EventHandlers["giveHeal"] += new Action<int>((health) => { int playerPed = API.PlayerPedId(); API.SetEntityHealth(playerPed, API.GetEntityHealth(playerPed) + health); }); //Zapouzdří nám funkci "fullArmour" lze volat pomocí TriggerEvent EventHandlers["fullArmour"] += new Action(fullArmour); //Zapouzdří nám funkci "giveArmour" lze volat pomocí TriggerEvent EventHandlers["giveArmour"] += new Action<int>(giveArmour); } a jak vyvolám takový event ? úplně jednoduše. Pomocí funkce "TriggerEvent" který má parametry takové String eventName params object[] parametry Ale pozor! Jestli chcete volat eventy které jsou čistě client side, musíte použít funkci "TriggerEvent" ale jestli chcete volat event který je na serveru tak musíte použít "TriggerServerEvent" [Command("healme")] void heal() { //Vyvolá event který jsme si registrovali nahoře. //v našem případě nás to vyléčí. TriggerEvent("fullHeal"); } [Command("weapon")] void giveWeapon() { //Vyvolá event který jsme si registrovali nahoře. //v našem případě nám toto dá zbraň pistol a 250 nábojů. TriggerEvent("giveWeapon","WEAPON_PISTOL",250); } a jak můžu "přenášet" proměnné z funkce ? [EventHandler("testValue")] void passValue(dynamic testValue) { //Typovost musí být vždy dynamic, protože jí lze deklarovat //jako dynamickou metodu.. a volá se jako normální funkce. //lze dávat více argumentů do této dynamické funkce. testValue("joujoujou cum na to"); } [EventHandler("testMoreValue")] void passMoreValue(dynamic testValue) { //příklad více parametrů. testValue("string",true,0.1f); } [Command("event")] void cmd() { //Zde musíme "zaobalit" tu dynamickou funkci kterou jsme si //deklarovali v eventu "testValue" jelikož vracíme string //tak budeme deklarovat new Action se stringem. TriggerEvent("testValue", new Action<string>((value) => { //Vypíšeme do konzole jaká je hodnota z dynamické funkce, //respektivě jeho parametry. Debug.WriteLine("string" + value); })); //Jen mezera do konzole ať lépe rozeznáme který text je který. Debug.WriteLine(" "); Debug.WriteLine(" "); TriggerEvent("testMoreValue", new Action<string,bool,float>((value,boolean,floatik) => { //to samé jako nahoře, akorát máme více parametrů. Debug.WriteLine($"{value}"); Debug.WriteLine($"{boolean}"); Debug.WriteLine($"{floatik}"); })); } Jelikož tento návod je pouze o eventech a jen jak NAČÍST esx. tak tady ukážu jen jak načíst esx jak client, tak server side. Jestli vás zajímá jaké funkce má ESX tak zde je jejich dokumentace: https://esx-org.github.io/es_extended/ client //Napíšeme si statickou dynamickou proměnnu //kterou budeme deklarovat hned jak se resource spustí. public static dynamic esx; public ClientMain() { //while je smyčka která se bude opakovat do té doby //dokud esx nebude mít null hodnotu. //proč chceme smyčku vůbec ? Protože se může stát že omylem //se náš script načte dřív jak ESX a nezapíše nic do "dynamic esx" while (esx == null) { //je lepší vždy dávat delay nad všechny funkce, jestli jedna //z funkci bude mít nějakou chybu tak se "Delay" nikdy nevyvolá //a crashne hra.. //Co vlastně tato funkce dělá ? //Vytváří úlohu která bude pozastavena po určitém čase, v našem případě //za 10 milisekund, ano čas se udává v milisekundách 1000 ms = 1 sekunda Delay(10); //Vyvoláme event který nám bude vracet dynamické metody //a ty zapíšeme do proměnné "esx" TriggerEvent("esx:getSharedObject", new Action<dynamic>(esxObj => { esx = esxObj; })); } } server //Napíšeme si statickou dynamickou proměnnu //kterou budeme deklarovat hned jak se resource spustí. public static dynamic esx; public main() { //Vyvoláme event který nám bude vracet dynamické metody //a ty zapíšeme do proměnné "esx" TriggerEvent("esx:getSharedObject", new Action<dynamic>(esxObj => { esx = esxObj; })); } Ještě se pojďme podívat na server side eventy, protože budete chtít někdy v budoucnu zjištovat jaký hráč trigroval event atd, tak pojďme si rovnou ukázat jak na to! //[FromSource] player, fivem handluje docela trošku zvláštně toto.. tento parametr //"Player" nemusíte vůbec nikde dávat do eventu aby tam byl. Kdykoliv vyvoláte //funkci "TriggerServerEvent" tak tento parametr se tam sám přenese. [EventHandler("sourcePlayerTest")] public void giveWeapon([FromSource] Player player,string text) { Debug.WriteLine(player.Name + " string value: " + text); } public serverClass() { //Bylo vysvětleno nahoře, zde jestli chcete zjištovat kdo event vyvolal, tak musíte //dát do parametrů Action "Player" jelikož to není funkce ale annonymní funkce tak //zde musíte dávat jenom datový typ Player a ne Attribute [FromSource] EventHandlers["AnotherTestSourcePlayer"] += new Action<Player, string>((player, text) => { //Vypíše do konzole jméno hráče a string z parametru "text" Debug.WriteLine(player.Name + " string value: " + text); }); } Jak takový event vyvolám ? Ale pozor! Jestli chcete volat eventy které jsou čistě server side, musíte použít funkci "TriggerEvent" ale jak vyvolám eventy ze serveru pro hráče ? Máme tady 2 funkce které budeme volat pro hráče... player.TriggerEvent("eventName") toto nám vyvolá jen u daného hráče event. TriggerClientEvent("eventName") Tato funkce vyvolá daný event úplně u všech lidí na serveru... Ale pozor, jestli ovládáte luU tak víte že musíte vyplnít "-1" aby se to vyvolalo u všech lidí na serveru, zde nemusíte specifikovat hráče protože to dělá funkce co jsme si ukazovali nad náma. Příklad client side: [Command("serverevent")] void playerCommand() { //Vyvolá event na serveru se jménem "AnotherTestSourcePlayer" TriggerServerEvent("AnotherTestSourcePlayer","textik lulik"); } //registrujeme příkaz "healplayer" a musíme kontrolovat i parametry //logicky když to chceme vyvolávat u určitého hráče tak musíme //řešit jeho ID... stím nám pomůže "string[] args" který nám bude //vracet co vlastně za parametry zadal do příkazu //musíte zadat /healplayer <ID> [Command("healplayer")] void addGroup(string[] args) { //Jelikož c# začíná s číslem 0 a ne 1 jako lua tak zadáme 0. //Jelikož c# řeší typovost, tak musíme ze stringu udělat int //a stím nám pomůže funkce Parse. Která nám ze stringu udělá int TriggerServerEvent("HealPlayerFromId", Int64.Parse(args[0])); } Příklad server side: [EventHandler("AnotherTestSourcePlayer")] void testEvent() { //vyvolá u všech lidí na serveru event "fullHeal" TriggerClientEvent("fullHeal"); } //Logicky budeme potřebovat ID hráče takže si napíšeme parametr "ID" //který pak budeme volat skrze client/server odkud chcete. [EventHandler("HealPlayerFromId")] void fromId(int id) { //toto nám vratí instanci daného hráče z ID. Player player = new PlayerList()[id]; player.TriggerEvent("fullHeal"); } Výsledek: Client event "fullHeal" event "testValue" a "testMoreValue" event "giveWeapon" server Jedná se o event "sourcePlayerTest" Další návody na c#
  5. 1 point
  6. 1 point
    Ahojte potrebujem poradiť, chcel by som pridat ADD-ON oblecenie na svoj fivem server, no neviem vobec najst poriadne oblecenie...bugovalo mi texturu ale nasiel som fix ze nemozes pridavat oblecenie pre GTA 5 charaktery no takmer 90 percent je ich robenych pre tie GTA 5 charaktery...neviete mi pordit ako to startnut aj na fivem charaktery prosim ? Alebo nejaku stranku, hocico. Za kazdu odpoved dakujem
  7. 1 point
    https://forum.cfx.re/t/release-disable-all-emergency-service-and-military-dispatching/23823 Zkus toto
  8. 1 point
    Skús si toto: https://forum.cfx.re/t/release-luxart-vehicle-control-els-clicks/921644
  9. 1 point
    Špatně se ti nejspíše ukládá Position v databázi poradím ti jak to nejspíš opravit Otevři databázi a přihlaš se a najdi Users Otevři si strukturu a najdi position a dej upravit a z Varchar 36 dej Varchar 255 Jestli se ti to opravilo tak dej srdičko dík
  10. 1 point
    ok, sepíšu, snad to bude srozumitelné
  11. 1 point
    Jestli neumíš poradit zde tak nepiš tohle fórům má byt pro pomoc pro všechny když se tu jednou odpověd odpoví tak se tu třeba nemusí furt opakovat topics vMenu má vlastní docs koukni na ně je to EZ
  12. 1 point
    A když přidáš čárku za tím kde máš ambulanci, jak kdyby druhá závorka tohoto typu } tak zkus za ní dát čárku takhle },
  13. 1 point
  14. 1 point
    Lepší screen by nebyl. Toto rozhodně nerozluštím je to moc malé Lupu doma fakt nemám.
  15. 1 point
    Dobrý den. Projekt Stars RP hledá člověka na pozici: Developer. Info o projektu - - Stars RP vznikl v přelomu Března 2020 v době COVID-19 popravdě s NO-WL což nedělá dobrotu ohledně kvality RP.Projekt během měsíce měl denní návštěvnost až 64/64 později měl návštěvnost až okolo 80/80 denně.Poté ovšem návštěvnost upadla ale nyní se aktuálně drží návštěvnost okolo 40/64 je to tedy především díky komunitě která projekt podporuje a stále na něm hraje Info o systému serveru + STAV -ESX systém + Koupené interiéry (Gabz+Unclejust+GKSHOP (GCPHONE) ) Aktuální stav serveru je takový že je přeplácán hodně věcmi které způsobují časté pády hry díky práci developerů kteří se snažili projekt z hlediska pomoci opravit (Neni myšleno kvalitní developer (Gumik,Luk3cz) z osobních důvodu má nyní nastarost projekt nový majitel.Přišlo by nám veliká škoda kdyby jsme museli na závěru projekt ukončit a lidi přemistit na jiný projekt. Nabídka pro nového developera + Požadavky -Finanční odměna: (Dle situace oprav a konzultace s daným developerem) -Přátelský kolektiv -Férová domluva s majitelem projektu ohledně ceny - Měsiční platba za Update menší opravy (např: 1000,- - 1500,- ) - Okamžitá platba za odvedenou práci (Převod učet,Paypal) Co požadujeme - Zkušenost lua - Férové jednaní - dodržení slibu - Stabilní udržovaní z hlediska developu Hodnocení projektu a komunity z hlediska majitele 7/10 - Kvalita RP na 50% Chovaní hráčů - 70% - Kvalita AT - 50% - Aktivita AT na reportech - 90% - Ze strany komunity pochvala. Děkuji za jakékoliv nabídky.Budu se těšit na budoucí spolupráci V případě mě kontaktujte zde pomocí SZ. (PS: Omlouvám se za gramatiku děkuji)
  16. 1 point
    Máš to rozbitý. Teď trošku vlažně a vlhce. S největší pravděpodobností se ti nenačítá postava. Podívej se a začni hledat od tohohle problému. Kdyby cokoliv, ptej se.
  17. 1 point
    Máš vyplněný steam_webApiKey v server.cfg? Jinak za každým scriptem maž -master
  18. 1 point
    ah nevšiml :DDDDD
  19. 1 point
    je to 127.0.0.1/localhost :D
  20. 1 point
    Tento nástroj automaticky projede všechny scripty, co máte na serveru a jejich client části a snaží se najít odkazy na discord webhook, proč? Protože opravdu nikdo z nás určitě nechce aby si někdo dumpnul takový discord webhook a pak mu nějaký čur***k spamoval discord,že? Tento script stačí stáhnout z gitu a nahodit na server - vložit do configu uplně na konec Pokaždé když spustíme jakýkoliv script, tak se provede kontrola celého serveru, je to velice rychlé a nic to nestojí. Github: https://github.com/Isigar/rcore_secure/tree/master Kdyby jste měli jakékoliv dotazy, nápady stačí to napsat určitě můžeme něco upravit vylepšit.
  21. 1 point
    Zkusil bych nahrál sql soubor znovu nejspíš ti chybí místo kde ukládat ty soubory možná dependencies
  22. 1 point
  23. 1 point
    Zdravím, potřeboval bych pomoct, nechcou se mi načíst auta + kategorie v PDM viz. screeny
  24. 1 point
    Ahoj, máš vozidla v databázi? Máš pro ty vozidla udělané kategorie? Pokud je například vozidlo zapsané do kategorie, která nefunguje, tak se PDM velice rádo rozbije.
  25. 1 point
    Zdravím, viděl sem že zde má hodně lidí problém s mumblem tak vám tu sepíšu malý tutoriál 1. Stáhneme mumble voip Vložíme do resources 2. Zapíšeme do server.cfg Prosím aby jste tohle zapsali dříve v startu než hardcap start mumble-voip start rp-radio setr voice_use3dAudio true setr voice_useSendingRangeOnly true 3. Smažeme Server Cache 4. Zapneme server NESMÍTE MÍT AKTIVNÍ ŽÁDNÝ DALŠÍ VOICE SYSTÉMY Pro Integraci GcPhone Otevřeme gcphone/client/client.lua Najdeme si řádek 377 následně nahradíme NetworkSetVoiceChannel(infoCall.id + 1) NetworkSetTalkerProximity(0.0) za tohle exports["mumble-voip"]:SetCallChannel(infoCall.id + 1) -- NetworkSetVoiceChannel(infoCall.id + 1) -- NetworkSetTalkerProximity(0.0) Následně zase najdeme řádek 392 zase nahradíme Citizen.InvokeNative(0xE036A705F989E049) NetworkSetTalkerProximity(2.5) za tohle exports["mumble-voip"]:SetCallChannel(0) --Citizen.InvokeNative(0xE036A705F989E049) --NetworkSetTalkerProximity(2.5) Doufám že jsem pomohl jestli ano budu rád když mi tu necháte srdičko .) S Láskou Mr.N0BODY
  26. 1 point
    tak a já ti říkám že musíš stáhnout starší verzi es_extended po druhé. zkus stáhnout 1.2 nebo 1.0 final.. https://github.com/esx-framework/es_extended/releases
  27. 1 point
    Jeslti vaše žádost nebude podle tohoto vzoru bude smazána (Vyjímky jsou ty co již existuje předtím než tento vzor vznikl!) Název topicu musí obsahovat jestli hledáte nebo nabízíte.. tzn že název topicu bude vypadat takto
  28. 1 point
    Zdravíčko, tímto bych vás krátce chtěl seznámit se změnou,která přišla v minulých artifactech z prosince minulého roku, jedná se o základní stavební kámen všech resources a to __resource.lua aneb manifest který udával verzi pro scripty a zároveň zapisoval všechny jejich součásti,které se museli načíst, v tomto malém návodu si popíšeme, co se změnilo a co je o dost lepší! 1) Určování verze Namísto starého použítí resource_manifest_version '44febabe-d386-4d18-afbe-5e627f4af937' Se nově používá fx_version a s tím je tu další políčko,které je u této verze nutné použití a to je specifikace hry, jedná se o specifikaci,či je resource použitelný pouze pro GTA V nebo i pro RDR2 Nová verze: fx_version 'adamant' games { 'rdr3', 'gta5' } Další možností je do games napsat slovíčko common, tímto bude resource použitelný na všech hrách ale nebude mít přístup k API které je tvořeno přímo pro ně a je děleno zvlášt od základních nativů. 2) Změna názvu souboru Nově se tento manifest již nebude nazývat __resource.lua ale fxmanifest.lua, je to pro oddělení těchto dvou verzí ale vypadá to,že i __resource.lua budou fungovat dlouhou dobu a lze nové API třeba verze do nich vkládat též. 3) Paternování Výborná věc pokud děláte balíčky aut a nebo prostě máte jen velké resource,které mají hromady souborů, jedná se způsob načtení s znakem hvězdičky,kdy říkáte hře načti mi vše co sedí do tohoto názvu, pro ukázku sem přikládám kód, který používám pro načítání více aut v jednom resourcu fx_version 'adamant' games { 'gta5' } files { 'data/*_vehicles.meta', 'data/*_carvariations.meta', 'data/*_carcols.meta', 'data/*_handling.meta', 'data/*_vehiclelayouts.meta', } data_file 'HANDLING_FILE' 'data/*_handling.meta' data_file 'VEHICLE_METADATA_FILE' 'data/*_vehicles.meta' data_file 'CARCOLS_FILE' 'data/*_carcols.meta' data_file 'VEHICLE_VARIATION_FILE' 'data/*_carvariations.meta' data_file 'VEHICLE_LAYOUTS_FILE' 'data/*_vehiclelayouts.meta' Jak můžete vidět jedná se o to,že mám dvě složky jednu data a jednu stream, v datech se ukrývají klasické soubory vehicles.meta, handling.meta a podobně s tím,že podle tohoto fxmanifestu mu říkám,že načti všechny soubory ve složce data které se jmenují NĚJAK_vehicles.meta a podobně - hvězdička zastupuje symbol pro jakýkoliv řetězec znaků. Později samozřejmě potřebujeme každému souboru nastavit i jeho data_file a to proto aby se nám auta načítali správně a hra věděla k čemu tyto soubory jsou a to lze udělat stejným způsobem takže jakýkoliv CAR_vehicles.meta bude mít označení VEHICLE_METADATA_FILE a já již nemusím nic řešit jediné co dělám je,že se držím toho abych měl vždy napsaný název auta a podtržítko, tyto soubory se jmenují vždy stejně u addon aut pokud je samy nepřepíšete a nebo se nejedná o nějaké special vozidlo. Tento paterning lze ovšem využít i u klasických client_scritpů nebo server_scriptů Ukázka: fx_version 'adamant' games { 'gta5' } client_scripts { 'client/*.lua' } Aneb načti všechy .lua soubory ve složce client, více se můžete dozvědět v oficiální dokumentaci. 4) Server only Aneb jak zabránit uživatelům stahovat scripty, které nejsou potřeba aby stahovali. Toto je spíše taková zajímavost,že něco takového existuje mnoho z vás to určitě neví. Jedná se o označení server_only 'yes' -- can be any value Které říká,že tento resource si klient nebude stahovat při připojení na server, dobré pro práci s db a zmenšení počet serverových částí. Co si myslíte o nových změnách? Oficiální dokumentace: https://docs.fivem.net/docs/scripting-reference/resource-manifest/resource-manifest/
  29. 0 points
    Pro změnu mi už ten command nejde úplně
  30. 0 points
    Pokud je problém jenom v telefonním číslu tak udělejte následující postup tu to funkci smažete a nahraďte jí To to bylo v serverové části. Následující část bude jenom u klienta.) Nahraďte za Ps. : Nejsem zkušený DEV ,takže by to šlo udělat mnohem lépe :D ASI :D
  31. 0 points
    Ne! Ne! Ne! Bože toto je taková prasárna :D
  32. 0 points
    Mno chyba bude nejspíše ve funkci "GetVehicleInDIrection" ale když nechceš dávat kód a očekávat pomoc tak je to pak těžké no.. Hodně štěstí s fixovaním.
  33. 0 points
  34. 0 points
    Prosím neberte toto video nějak vážně má sloužit čistě jako parodie, jména a osoby v tomto videu byli vymyšlené a nejspíš neexistují Kappa
  35. 0 points
    Vypadá to peckově. A aktivuj si Windows! :D

Our partners

rcore.cz
K4mb1
K4mb1
SLTH
×
×
  • Create New...